Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ও লা লা মাতালো বিপিএল

স্টাফ রিপোর্টার: আলোর ঝলকানি, চোখ ধাঁধানো নাচ আর গানে উদ্বোধন হলো বিপিএল-এর। ও লা লা, ও লা লা গানে দর্শকদের মাতালেন প্রখ্যাত ভারতীয় শিল্পী বাপ্পী লাহিড়ি। গতকাল মিরপুর শেরেবাংলা স্টেডিয়ামে বাংলাদেশ প্রিমিয়ার লীগ বিপিএল-এর উদ্বোধনী অনুষ্ঠানে গানের সঙ্গে নাচেন ভারতীয় শিল্পী ঋতুপর্ণা সেনগুপ্ত, বিপাশা বসু ও মালাইকা অরোরা। উদ্বোধনী অনুষ্ঠান ঘিরে তারকার মেলা বসেছিল। ভারত-বাংলাদেশের বিনোদন অঙ্গনের অনেক তারকাই মঞ্চে উঠেছিলেন দর্শক মাতাতে। তবে মন মাতানো কোরীয়গ্রাফি আর অপরূপ নাচে দর্শকদের মন জয় করেন খ্যাতিমান নৃত্যশিল্পী শামীম আরা নীপা ও শিবলী মোহাম্মদ। উপভোগ্য নাচের সঙ্গে জায়ান্ট স্ক্রিনে ফুটিয়ে তোলা হয়েছিল বাংলা মায়ের রূপ-বৈচিত্র্য। মাঝখানে বাংলাদেশের হট পপ শিল্পী মিলা কয়েকটি গান শোনান। এরপর মঞ্চে আসেন ব্যান্ডদল মাইলস। দলটির প্রধান ভোকাল সাফিন আহমেদ গেয়ে শোনান দর্শকপ্রিয় কয়েকটি গান। টালিউডের হাটথ্রুব নায়িকা ঋতুপর্ণা সেনগুপ্ত মঞ্চে ওঠেন অনেকটা খোলামেলা পোশাকেই। তবে সেটি দৃষ্টিকটু মনে হয়নি দর্শকদের। প্রথম অ্যালবামের হিট গান ঘুমন্ত শহরে গাইতে গাইতে মঞ্চে ওঠেন খ্যাতিমান ব্যান্ড তারকা আইয়ুব বাচ্চু। বাচ্চু নামতেই চোখ ধাঁধানো পোশাকে মোটরসাইকেল নিয়ে মঞ্চে আসেন বর্তমান সময়ে ঢালিউডের জনপ্রিয় নায়ক শাকিব খান। তার সঙ্গে ছিলেন যথারীতি অপু বিশ্বাস। কারো প্রেমে পড়লাম নারে, মোবাইল ফোনে শুনলাম নারে আই লাভ ইউ এই গানের সঙ্গে লিপসিং করে নাচেন শাকিব ও অপু। তারা মঞ্চ থেকে নামতেই গ্যালারি থেকে শব্দ আসে ও লা লা, ও লা লা। বোঝা যায় মঞ্চে উঠেছেন বাপ্পী লাহিড়ি। তিনি মঞ্চে উঠেই বলেন, আমার জন্ম কোলকাতাতে হলেও আমি নিজেকে বঙ্গ সন্তান মনে করি। বলেন, ও লা লা নিশ্চয় হবে। তবে তার আগে মনমাতানো আরও কিছু গান করতে চাই। আমরা অমরসঙ্গী, ডিস্কো ড্যান্সার সহ আরও কয়েকটি গান গেয়ে শোনান তিনি। এরপর মঞ্চে ওঠেন ভারতীয় হট নায়িকা ও আইটেম গার্ল মালাইকা অরোরা। ছাম্মাক ছাল্লো, কোলাবারি ডি, চল ছাইয়া ছাইয়া, মুন্নি বদনাম হুয়ি গানের সঙ্গে নাচেন তিনি । এ সময় দর্শকরা নানা চিৎকার ও শিশ বাজিয়ে আনন্দ প্রকাশ করেন। তরুণ-তরুণীদের চেয়ার ছেড়ে গানের তালে তালে নাচতে দেখা যায়।

Share this:
Share this page via Facebook Share this page via Twitter

LIKE US on FACEBOOK নিউজ সোর্স b24/মজ / ডেস্ট


14 Responses to ও লা লা মাতালো বিপিএল

  1. siddiqur rahman

    February 11, 2012 at 11:58 am

    B P L udbodhonite OPOSHONGSKRITIR PRODORSHON JATIR LOZZA ajke 11 feb.bikal 4 ta.kendrio shohidminare ashun shobai mile protibad kori.HASAN ARIF.SHOMMILITO SHANGSKRITIK JOTE

  2. sikiş izle

    March 13, 2012 at 8:42 am

    Definitely necessary post admin wonderful one particular i bookmarked your website webpage see you in future blog site put up.

  3. a484158

    March 14, 2012 at 6:54 am

    I’ve said that least 484158 times. SCK was here

  4. Pingback: I've said that least 484158 times

  5. north face wholesale

    March 14, 2012 at 11:00 am

    Great post,thanks,this is going to help me a lot.Thanks again.

  6. wholesale abercrombie

    March 14, 2012 at 2:39 pm

    Great post,thanks,this is going to help me a lot.Thanks again.

  7. smackdown oyunları

    March 14, 2012 at 3:08 pm

    Good a single blog site owner results blog post excellent sharings in this blog constantly have entertaining

  8. Anh Groepper

    March 14, 2012 at 4:24 pm

    you have a great blog here! would you like to make some invite posts on my blog?

  9. Pingback: Bo Nillly Greene

  10. lastest coach bags

    March 14, 2012 at 8:44 pm

    Cheers for the first-rate information enclosed here in your site, here is a small test for your web site subscribers. Who stated the following quote? . . . .You are the only person on earth who can use your ability.

  11. cheap bike wear

    March 14, 2012 at 9:31 pm

    Concerning ease, several bicycling t shirts at present are usually create associated with Hi-Tec elements which allow breathability. Basically, for example specialised clothing that will sportsmen placed on, the material draws aside dampness inside the skin tone the very best individual, and therefore these kind of tees help in retaining anyone comfortable in addition to dried up.

  12. reviews domain web hosting services

    March 14, 2012 at 10:23 pm

    Oh my goodness! an excellent write-up dude. Thanks a great deal Even so I’m experiencing issue with ur rss . Do not know why Struggle to register for it. Can there be any person obtaining identical rss issue? Anyone who knows kindly respond. Thnkx

  13. music camp

    March 14, 2012 at 11:17 pm

    Ct’s arduous to locate knowledgeable individuals on this subject, however , you seem like you are already aware what you’re speaking about! Thanks

  14. business information

    March 15, 2012 at 12:19 am

    It’s a shame you don’t have a donate button! I’d certainly donate to this excellent blog! I guess for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will talk about this site with my Facebook group. Chat soon!